Przejdź do głównej zawartości

Some WIPs

Some WIPs. This time photos on lighter background.
/Kilka prac w trakcie malowania. Tym razem na jaśniejszym tle:








As you can see on terminator armour i used airbrush to pre-color armour. The first guy had been painted by airbrush, but there I made some corrections. Also I started painting NMM. More photos soon.

/Jak widać na pancerzu terminatora używałem aerografu do zakreślenia światłocienia. Pierwszy koleś też był malowany aerografem, ale tutaj już zrobiłem trochę poprawek. Zacząłem tez na nim malować NMM. Więcej zdjęć wkrótce.


Lastly after I had seen movie "Our Mothers, Our Fathers"(IMO it's very good). it affected me to the subject of the Second World War. I have plans to do a small dioroma in IIWW theme, or even paint the first bust in my life ;) Can you recommend any? I don't like Sabaton, but what a mood the music is.

Ostatnio po obejrzeniu filmu "Nasze Matki, Nasi Ojcowie" (moim zdaniem świetny film)wzięło mnie na tematykę drugiej wojny światowej. Mam w planach pomalowanie jakiejś dioramiy a może nawet pierwszego w życiu popiersia ;) Może polecicie jakieś? Nie przepadam za Sabatonem, ale cóż jaki nastrój taka muzyka.





Cya

Komentarze

  1. w takim razie, jesli nie boisz się skali, polecam wypróbowanie modeli do systemu: Flames of War. Jakby ci się spodobało mógłbyś przy okazji rozszerzyc ofertę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałem kiedyś na zlecenie kilka modeli do FoW. Jednak sam dla siebie nigdy bym nie pomalował ich. IMO słaba jakość, a przede wszystkim skala nie dla mnie. Myślałem bardziej o dioramie 1:48 lub 1:35. Kiedyś trochę pracowałem nad pojazdami pancernymi w 1:35, ale zawsze motywacji starczyło tylko do złożenia modelu. Pojazdy w 1:35 są olbrzymie i na prawdę trzeba włożyć w nie mnóstwo pracy i czasu, a co dopiero w dioramę z nimi. Cóż może się chociaż w wakacje zmotywuje do jakiejś dioramy, ale raczej w 1:48.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Blood for the Bloodtristers! // Avicii

Hi, Some people complained me that I lastly paint just wh40k so today I have something for them :) Also on forums I read that not everyone like a paint style based on mostly airbrushing, I used on those miniatures my Iwata just to base coat, rest were painted by brush. 1. The Bloodthirster of Unfettered Fury Video: 2. The Bloodthirster of Insensate Rage Video: All my viewers think that if my blog is called Heavy Metal that means I listen only to that music genre. It's not true. Mostly when I paint and on free time I listen metal, but sometimes I want to feel something different... So I will post also some other songs that impressed me. 

Astorath the Grim

Hi! /Witam Main color (in this case red) shading by airbrush. Next some glazes, in shades violet, mind blue and highlight orange. Gold painted metallic paints, shading using MIG pigments. Standardowo główny kolor (w tym przypadku czerwony) cieniowany aerografem. Następnie kilka glazów: w cieniach fiolet, pośredni niebieski i rozjaśnienia pomarańcz. Złoty malowany metalikami, cieniowany pigmentami. And classic add-on: I klasyczny dodatek: Cya

Space Wolves Stromfang // Showcase

Lastly I was completely focused on painting new releases for Space Wolves. Soon more new miniatures! Ostatnio byłem skupiony na malowaniu nowości do Space Wolves. Niedługo więcej nowych figurek! Also I made a video showcase of it: Zrobiłem także wideo-prezentację: